ova godina savršen period da sebi postavite ciljeve koje želite da postignete, okrenete novi list i počnete da kreirate život o kakvom ste oduvek sanjali.

Nemojte dopustiti da sledeće godine u ovo doba budete na istom mestu na kojm ste sada, nezadovoljni i frusturiani svojim životom (bilo da je reč o karijeri, poslu koji ne volite, romantičnoj vezi koja vas guši, ili zelite da ostavite navike koje vam štete i degradiraju kvalitet vaseg zivota).

U tome će vam pomoći sledeći novogodišnji ritual.

Odvojite vreme nekoliko dana pre dočeka (ili na sam 31. decembar) da odgovorite na sledećih 10 pitanja:

  1. Na čemu sam sve zahvalna u protekloj godini?
  2. Šta je najljepše što sam dozivela u protekloj godini?
  3. Koja su bila moja mala i velika postignuća u protekloj godini?
  4. Šta nisam uradila dobro u protekloj godini? Koje greške sam pravila i šta sam naucila iz njih? Šta sam mogla bolje da uradim u ovoj godini, a nisam? Zašto nisam?
  5. Šta je to bio moj najveći promašaj u protekloj godini i koju sam životnu lekciju iz toga naučila?
  6. Na šta sam ponosna u protekloj godini?
  7. Šta sam to želela da postignem i ostvarim u ovoj godini, a nisam? Zašto nisam? Da li mogu to da ostvarim u narednoj godini ili je vreme da odustanem od tog cilja jer mi više ne znači toliko jako?
  8. Šta sam učinila tokom protekle godine što je poboljsalo kvalitet života drugih ljudi i učinilo ih srećnim?
  9. Koji su moji ciljevi za narednu godinu? Šta želim da promenim kod sebe i u svom životu? Kako ću to učiniti (napišite listu kretivnih rešenja i postupaka koje možete napraviti u narednoj godini kako biste postigli svoje ciljeve)?
  10.  Moje novogidnsje rezolucije su…

Donesite odluku da ćete narednu godinu iskoristiti da izgradite zivot kakav ćete voleti i da ćete biti bolji i srećniji u svakom pogledu. Iskoritite i ponesite najbolje iz ove godine (životne lekcije koje ste naucili i sva vaša postignuća) a ostavite iza sebe promašaje, propuste, greške, loše odluke, ljude i navike koje vam vise ne služe.

Donesite čvrste novogodišnje rezolucije i postavite ciljeve koji će vam pomoći da u narednoj godini postanete najbolja verzija sebe!

Piše:Brankica Milovanovic

Poserite ovaj sajt www.kissofhappiness.com


Оставите одговор

