Fitness


idržavanje zdravog plana za mršavljenje ponekad izgleda kao celodnevni “posao”…

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

Međutim, shvatićete da su male promene u starim rutinama dovoljne da naprave veliku razliku. Pravilno započeti dan je najbitnije, ali svaka od ovih popodnevnih rutina vam može pomoći da još efikasnije smršate i dovedete svoje telo u red.

Pročitajte i… Tabata trening traje samo 16 minuta, a sagoreva masnoće i zateže celo telo!

1. Ostanite hidrirani
Voda je glavna za gubljenje kilograma. Iako se najviše preporučuje pijenje tople vode kako biste suzbili glad, najbolje je da pijete do pola litra vode pre svakog obroka. Potrudite se da uvek imate svežu vodu u vašoj flašici, a ako ne možete da se setite, postavite alarm koji će vam u tome pomoći. Bitno je da pijete vodu tokom celog dana, što više možete.

Još popodnevnih rutina koje za vas mogu biti korisne pogledajte na narednoj strani…


Preuzeto sa sajta lepotaizdravlje

Advertisements

Оставите одговор

Молимо вас да се пријавите користећи један од следећих начина да бисте објавили свој коментар:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s