Zdrava ishrana 


Ukoliko vas na smrt plaši ideja da radite više stotina trbušnjaka dnevno i niste spremne na neka velika odricanja – ne brinite, jedini uslov za ravan stomak je dobro probrana hrana.

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Ravan stomak zavisi od konkretnih namirnica koje uključujete u ishranu, pa tako od sada morate jesti sledeće:

Jaja – Ovo nije prvi put da vam pričamo o kvalitetu ove namirnice. Kuvana jaja u doručku čak pojačavaju dejstvo zdravih materija iz povrća. I naravno, uvek jedite i žumance i belance. Onaj ko vam je rekao drugačije je u zabludi.

Pečeni krompir – Pomfrit je zlo u komadima jer je pržen na masti, ali zato pečeni krompir možete slobodno jesti. Uz to, on je hranjiv i nakon obroka ćete dugo biti siti.

Zobena kaša – Iako nije sinonim za zdravu hranu i zobena kaša je dosta hranjiva, prema istraživanjima čak do četiri sata nakon doručka. Bitno da je spremljena na tradicionalan način, jer ćete tako manje kalorija uneti tokom dana i tako dobiti ravan stomak.

Jabuke – Komercijalni sokovi su loši, prirodni šejkovi su OK, ali jesti voće je najbolje rešenje.

Biftek (ili bilo koje drugo kvalitetno meso) – Pa čak i ono sa roštilja! Sve dok je kvalitetno i bez masnih naslaga, meso je preporučljivo čak i onima koji žele da skinu kilograme. Razlog tome leži u činjenici da su nama neophodniproteini, a nema boljeg izvora ovih nutrijenata od kvalitetnog mesa.

Senf – Ako volite začinjenu hranu, senf bi trebalo da vam bude uvek pri ruci. Kečap, kari i majonez su začini koje naprosto treba da zaboravite. Senf je aromatičan, nema puno kalorija, a ubrzava metabolizam. S druge strane, kečap je, na primer, pun kalorija i nezdravih šećera.

Kefir – Manje je masan od običnog jogurta, ima malo kalorija i jako je zdrav. Sve ostale vrste jogurta mogu vam naduti stomak (pogotovo ako ste osjetljivi na laktozu) i obično imaju puno, puno više šećera nego što možete pretpostaviti, pa je zato kefir jedini proizvod tog tipa koji zapravo preporučujemo.

Spanać – Opšte je poznato da je zeleno povrćenaprosto sjajno, a spanać naročito. Najbolja stvar vezana za spanać je to što ćete od njega zaista uspeti da se najedete, a pritom on sadrži komponente koje uspešno umanjuju apetit.

Preuzet sa sajta :

lepotaizdravlje

Advertisements

Оставите одговор

Молимо вас да се пријавите користећи један од следећих начина да бисте објавили свој коментар:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s